Wednesday, November 21, 2007

Tentang Kami

Kami adalah sebuah syarikat pinjaman berlesen dengan kerajaan Malaysia. Kami bukannya along atau ceti haram. Kami beroperasi secara sah di Kuala Lumpur dan segala urusan kami dilakukan secara terperinci.

Kami menawarkan sistem pembayaran yang mudah dan tidak membebankan peminjam.

Kami menawarkan pinjaman peribadi tanpa penjamin, tanpa banyak syarat, khas untuk semua kakitangan kerajaan dan swasta yang bekerja dan menerima gaji bulanan mereka melalui bank.

Pemohon yang telah disenarai hitam, atau blacklist oleh mana- mana bank atau institusi kewangan masih boleh memohon dengan kami kerana kami tidak memeriksa mana- mana badan penilaian kredit untuk maklumat kewangan anda.

Pinjaman peribadi kami adalah segera,fleksibel, mudah, dan tidak membebankan . Anda hanya perlu membayar jumlah minima yang diluluskan dan boleh membayar lebih dari jumlah itu untuk mempercepatkan penyelesaian pinjaman.

Kami tidak menetapkan tempoh tertentu bagi pinjaman yang dipohon, kerana itu semua bergantung kepada diri anda. Sekarang, semua keputusan ditangan anda! Lebih banyak yang anda bayar, lebih cepat pinjaman anda diselesaikan.

Jika anda ingin segera menyelesaikan masalah kewangan anda, anda bolehlah berhubung dengan kami. Kami bukannya along atau ceti haram, kami merupakan Syarikat yang berlesen untuk memberi pinjaman kepada orang ramai denga cara yang sah.

Pemohon hendaklah menyediakan dokumen-dokumen yang lengkap seperti yang telah ditetapkan bagi memudahkan urusan pinjaman.

Untuk maklumat lanjut
Sila hubungi kami dengan segera


Hubungi Encik Iskandar di 017- 221 9193 atau layari di
http://pembiayaan-peribadi.blogspot.com/

1 comment:

qasehnurjannah enterprise said...

i'm azie dari syarikat hai-omarketing taipan 181...just want to know..saya menguruskan pinjaman buat downline saya yg ingin memulakan perniagaan.apa yang saya perlukan untuk menguruskan pinjaman mereka,disyarikat encik??