Wednesday, November 21, 2007

Pembiayaan Peribadi

Apakah Syarat - Syarat Kelayakan dan Keistimewaan Pinjaman Ini.?

Telefon / Sms 017 - 221 9193 Hari Ini Juga.

Pembiayaan Peribadi Untuk Pekerja & Kakitangan Swasta

Perlukan PEMBIAYAAN PERIBADI tetapi anda Blacklist? CTOS/CCRIS?
Atau anda baru berkerja dan belum layak memohon dibank.?

UNTUK KAKITANGAN DAN PEKERJA SYARIKAT
SWASTA SDN BHD, KAKITANGAN KERAJAAN,
TENTERA, PESARA / PENERIMA PENCEN, PEKERJA KILANG, HOTEL, BANK, PASARAYA DAN
LAIN - LAIN SELURUH MALAYSIA YANG
MENERIMA GAJI MELALUI BANK SAHAJA.

Kami menawarkan pembiayaan peribadi dan kemudahan kewangan tanpa penjamin kepada kakitangan kerajaan dan juga swasta. Untuk Pembiayaan peribadi dan kemudahan kewangan kami, interest yang dikenakan adalah tetap dan rendah. Namun , kami tidak menetapkan tempoh yang terlalu lama untuk anda membayar balik jumlah pinjaman anda. ( Macam terus bayar bunga sahaja ).

Tawaran perkhidmatan permohonan pembiayaan peribadi kami ini terbuka kepada semua terutama kepada kakitangan kerajaan, pekerja swasta dan pesara atau penerima pencen. Ia juga terbuka kepada mereka yang blacklist atau nama disenarai hitam oleh mana- mana bank, kerana kami tidak menyemak mana- mana badan penilaian kredit untuk permohonan anda. Bank- bank di malaysia juga menyediakan pinjaman peribadi tetapi personal loan bank ini hanya kepada mereka yang tidak disenarai hitam disebabkan oleh masalah kewangan sama ada dari masalah hutang kredit kad, atau kad kredit, hutang kereta atau hutang personal loan atau loan bank- bank yang lain.

Dengan pembiayaan peribadi dan kemudahan kewangan kami, anda boleh membayar hutang kredit kad dan hutang-hutang yang lain. Tawaran ini sememangnya sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah dengan CCRIS dengan bank negara, kerana mereka tidak mempunyai sebarang alternatif lain selain dari pinjaman peribadi syarikat pinjaman berlesen seperti kami.

Pembiayaan peribadi dan kemudahan kewangan kami adalah selamat dan mudah. Pinjaman kami juga adalah segera,kerana memproses permohonan pinjaman hanya dalam 1 hari atau pada hari yang sama kami menerima permohonan dari anda.Kami merupakan Syarikat pinjaman berlesen bertempat di Kuala Lumpur, dan kami menjalankan perniagaan secara sah.

Oleh itu, bagi bakal pemohon yang ingin mengambil pembiayaan peribadi melalui syarikat kami, sekali lagi dingatkan, jika pinjaman diluluskan, ia akan diberi secara tunai. Oleh itu, samada anda hadir kepejabat kami atau anda memohon melalui poslaju berdaftar, pastikan anda telah membawa atau menyediakan dokumen serta maklumat yang lengkap bagi memudahkan urusan pinjaman.

Salam Hormat,
Hubungi Encik Iskandar di 017- 221 9193 atau layari di
http://pembiayaan-peribadi.blogspot.com/

4 comments:

Unknown said...

Saya ingin bertanya jika saya berminat untuk mohon pinjaman peribadi ini adakah buku dan atm kad sykt encik yang pegang?

Unknown said...

Saya ingin bertanya jika saya berminat untuk mohon pinjaman peribadi ini adakah buku dan atm kad sykt encik yang pegang?

Unknown said...

Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Jack Blessing, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (jackblessingfirm@gmail.com)

Unknown said...

Halo,
Ini adalah untuk memaklumkan orang ramai bahawa Encik Leonardo Sanchez, pemberi pinjaman pinjaman swasta mempunyai peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan bantuan kewangan. Kami meminjam pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat lain yang dapat difahami terma dan syarat. Hubungi kami hari ini dengan e-mai l: (sanchezloanfirm@gmail.com)