Wednesday, November 21, 2007

Hubungi Kami

Hubungi saya sebagai Perunding Kewangan anda, saya juga telah dilatih untuk membuat kadar gerak penyelesaian dengan pantas dan efisien sekali. Jangan ragu - ragu untuk hubungi saya untuk mendapat maklumat lanjut dan saya akan menjawab segala pertanyaan anda tentang kemudahan pembiayaan peribadi yang kami sediakan.

Sila Hubungi :-
1). Encik Iskandar 017 - 2219193
( Jika panggilan anda tidak sempat kami jawab kerana terlalu ramai yang menelefon kami. Semua pertanyaan anda boleh dihantar melalui sms sahaja. Kami akan menjawab dalam 24 jam )

Hantarkan Permohonan Anda Melalui POSLAJU / POS EXPRESS kepada IbuPejabat kami ke alamat berikut :-

MAX PAY CAPITAL SDN BHD
MAX PAY HOLDINGS (M) SDN BHD
NO. 23 B, Tingkat 2,
Lorong Batu 3,41300 Klang,
Selangor Darul Ehsan.
U/P : Encik Iskandar dan Puan Siti


Hubungi Encik Iskandar di 017- 2219193 atau layari di
http://pembiayaan-peribadi.blogspot.com/

4 comments:

biznez4u2c said...

Saya pekerja swsta baru bekerja sebulan..ingin membuat pinjaman peribadi utk majlis pekahwinan pada bulan ogos ini..bolehkah saya memohon?jumlah pnjaman yg ingin sy mohon sebanyak RM5000..

siti aisyah said...

gaji saya rm1000. nak buat pinjaman rm50000 dengan segera. sila reply secepat yang mungkin.

Unknown said...

Halo,
Ini adalah untuk memaklumkan orang ramai bahawa Encik Leonardo Sanchez, pemberi pinjaman pinjaman swasta mempunyai peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan bantuan kewangan. Kami meminjam pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat lain yang dapat difahami terma dan syarat. Hubungi kami hari ini dengan e-mai l: (sanchezloanfirm@gmail.com)

WE OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS said...

Do you need a genuine Loan to settle your bills and startup

business? contact us now with your details to get a good

Loan at a low rate of 3% per Annual email us:

Do you need Personal Finance?

Business Cash Finance?

Unsecured Finance

Fast and Simple Finance?

Quick Application Process?

Finance. Services Rendered include,

*Debt Consolidation Finance

*Business Finance Services

*Personal Finance services Help

Please write back if interested with our interest rate EMAIL: muthooth.finance@gmail.com
Call or add us on what's App +91-7428831341